fuck boeken

Vorige week kwam Lize Spit – die net als ik lid is van het dichterscollectief ‘10 op de Schaal van Dichter‘ – spreken op de SchrijversAcademie.
Aangezien we elkaar niet meer gezien hadden van voor het verschijnen van haar debuutroman had ik mijn exemplaar mee om het te laten signeren.
Omdat de voorbije week nogal druk was & ik de ochtend na haar uiteenzetting, mijn computertas in zeven haasten leeg gemaakt had, was het boek op mijn bureau & binnen het bereik van de jongste zoon blijven liggen.
Die vond vanochtend een grote, dikke rode stift waarmee hij de voorkant van het boek personaliseerde.
Ik postte er deze foto van & commentaar bij op Facebook.spit01
Daar kwamen, uiteraard, allerlei reacties op; zoals bijvoorbeeld…
spit02bis
Maar ook de deze .
spit03
Jammer voor hem dat ie blijkbaar een rotdag & een dito humeur heeft.
Ik zou ‘m wat opbeurende titels kunnen aanraden…als ie me ondertussen – omwille van wat boekenliefde; voor sommigen nog steeds een ongeoorloofde geaardheid blijkbaar – niet geblokkeerd had op Facebook.

Geef een reactie

