stil

onder de boom de voorbije kerst vond ik al ‘bomen lezen‘ van dichteres, kunstenares & margedrukker jeanet kingma.
gisteren verkocht ik mijn foto ‘karada‘ op catawiki.
die centen worden vandaag gespendeerd aan een nieuw(e) gedicht/uitgave van kingma.

01

01a

02

03

04

05

06

zowel tekst als beeld zijn in sjabloondruk.
er werden 10 exemplaren van ‘stil’ gemaakt op You Gampi-papier (binnenwerk) en Zaansch bord (kaft).
het boek is een leporello 18.5 x 14.5 cm groot & 136 cm lang.
prachtuigave alweer!

which reminds me: dringend es werk maken van de cyanotypie-uitgave van mijn blauwdruk-gedicht.

Geef een reactie

