NOOIT MEER TYPEN. De schrijfmachinecollectie van W.F. Hermans

morgen ga ik onder het mes – mijn ecologische voetafdruk in de vorm van nageslacht is groot genoeg ondertussen – & dat betekent wellicht: een dag lang wachten op artsen & verplegers, gevolgd door een avond/nacht in pijn wakker liggen.
maar de eeuwige optimist in mij ziet vooral: véél tijd om te lezen.
daarom werd tijdens de middagpauze onder andere deze buit naar mijn hol gesleept…
nooitmeertypen
naar verluidt werd er gisteren aandacht geschonken aan het boek & de collectie schrijfmachines in ‘de wereld draait door’ & leverde dat al meer dan 50 nieuwe aanmeldingen om een schrijfmachine te adopteren op.
zelf stond ik eerder dit jaar tussen al die schrijfmachines om gedichten voor te dragen tijdens ‘literaire schurft’
literaireschruft

Geef een reactie

