Goede morgen HAAN & De Geroosterde Hond

160 EUR (+ verzendingskosten & 9% veilinggeld) telde iemand vorige week neer voor een fascimile-uitgave uit 1978 van - de in 1949 door Constant & Kouwenaar gemaakte verzameling tekst-tekeningen & door de "Experimentele Groep Holland" op 30, manueel ingekleurde, kopiëen uitgegeven - "Goede morgen HAAN"
160 EUR (+ verzendingskosten & 9% veilinggeld) telde iemand vorige week neer voor een fascimile-uitgave uit 1978 van – de in 1949 door Constant & Kouwenaar gemaakte verzameling tekst-tekeningen die door de “Experimentele Groep Holland” op 30, manueel ingekleurde, kopiëen uitgegeven werd – “Goede morgen HAAN”
Bieder 7992 is een dwaas die geld teveel heeft. Want als ie héél even verder gezocht had op het internet had ie dezelfde facsimile, verzendingskosten inbegrepen, voor een tiende van dat geld kunnen kopen; zoals ik deed.
Bieder 7992 is een dwaas die geld teveel heeft. Want als ie héél even verder gezocht had op het internet had ie dezelfde facsimile, verzendingskosten inbegrepen, voor een tiende van dat geld kunnen kopen; zoals ik deed.
Mijn vrienden bij De Titaan slaagden er de voorbije twaalf maanden in om - ondanks mijn tijdige & herhaalde waarschuwing dat mijn adres veranderd was - tot drie keer toe mijn exemplaar van De Titaan naar het oude & foute adres te verzenden. Maar goed...geduld is een schone deugd & vandaag vielen er dus 3 stuks tegelijk op de mat.
Mijn vrienden bij De Titaan slaagden er de voorbije twaalf maanden in om – ondanks mijn tijdige & herhaalde waarschuwing dat mijn adres veranderd was – tot drie keer toe mijn exemplaar van De Titaan naar het oude & foute adres te verzenden. Maar goed…geduld is een schone deugd & vandaag vielen er dus 3 stuks tegelijk op de mat.
Van dezelfde uitgevers arriveerde ook de tweede gedichtenbundel van Robert Proost. Inclusief een handgeschreven gedicht. Hij wél. Die Martinus Benders nog steeds niet! Sommige dichters hebben ook geen greintje respect voor hun verzamelende lezers.
Van dezelfde uitgevers arriveerde ook de tweede gedichtenbundel van Robert Proost. Inclusief een handgeschreven gedicht. Hij wél. Die Martinus Benders nog steeds niet! Sommige dichters hebben ook geen greintje respect voor hun verzamelende lezers.
En nu ze daar bij De Geroosterde Hond eindelijk door hadden waar ik tegenwoordig woon, mochten ze meteen ook nog een exemplaar van Proosts debuutbundel uit 2011 meezenden.
En nu ze daar bij De Geroosterde Hond eindelijk door hadden waar ik tegenwoordig woon, mochten ze meteen ook nog een exemplaar van Proosts debuutbundel uit 2011 meezenden.
"Kijk...een aardigheidje...ze voegden zelfs een contemporain krantenartikel over die debuutbundel toe", dacht ik...
“Kijk…een aardigheidje…ze voegden zelfs een contemporain krantenartikel over die debuutbundel toe”, dacht ik…
..."en wat aardig, een opdracht & handtekening van de dichter! Maar...euh...wie is Bas?" Nou, dat is dus gewoon Bas Jongenelen - een van de twee uitgevers van De Geroosterde Hond - die blijkbaar zonder verpinken zijn eigen exemplaar verkoopt om zijn klanten tevreden te houden. Een vakman!
…”en wat aardig, een opdracht & handtekening van de dichter! Maar…euh…wie is Bas?”
Nou, dat is dus gewoon Bas Jongenelen – een van de twee uitgevers van De Geroosterde Hond – die blijkbaar zonder verpinken zijn eigen exemplaar verkoopt om zijn klanten tevreden te houden. Een vakman!
Maar goed...dat lossen we dan toch even snel zelf op. Graag gedaan, Robert!
Maar goed…dat lossen we dan toch even snel zelf op.
Graag gedaan, Robert!
Geef een reactie

