80 nieuwe titels onderweg

Begin deze maand voorspelde ik het al: juli wordt – na de behoorlijk rustige maand juni – een topmaand; kwantitatief in ieder geval.
In Lier wachten nog steeds 58 erotica-titels om – eindelijk – eens opgepikt te worden.
Ondertussen bereikte mij – via Thomas Blondeau – een bericht uit Haarlem (van een dame die de inboedel van haar overleden zus aan ’t uitmesten was) dat er nog een aantal dozen met +/- 80 titels mijn richting uitkomen.
Hoera!

Kwalitatief vrees ik ’t ergste. Maar laat dat de pret niet drukken!
Ik ben nu al ontzettend benieuwd naar boekjes als ‘Onbevredigbaar’ door Erna (*wink! wink!*) Geyl. Een totaal on-Google-baar boekje. Wél online terug te vinden van dezelfde schrijfster: Linda de masochiste. Ongetwijfeld ook een topverhaal.
Ook titels als ‘Duistere driften in deftige dorpen’ (klinkt als Suske & Wiske maar dan met een stijve & een natte spleet), ‘Carla neemt het niet zo nauw’ (‘nauw’, snap je!), ‘De voorhof der wellust’, ‘De onverzadigbaren’ (The Untouchables zonder kleren aan, ongetwijfeld) of – een ik verzin dit niét – ”t Was maar een hoer’ toveren nu al een grote smile van flauwig- & meligheid op mijn gezicht.
‘Een karwei met peper’ lijkt me ook een ‘must read’; ongetwijfeld een culinaire variant op ‘figging’.

‘Het wezen van de vrouw’ en ‘Sexuele afwijkingen’ hebben duidelijk de pretentie ‘serieuzer’ te zijn. Benieuwd of dat ook zo is.

Geef een reactie

