boekbinden

lieve echtgenote,

even een korte blogpost om te melden dat ik tijdens onze vakantie, zodra alle verhuis- & verbouwperikelen achter de rug zijn, tijdelijk van deze aardbodem zal verdwijnen.
ik ga mij namelijk geheel autodidactisch & dilettant op deze minicursus boekbinden storten.

2 gedachtes over “boekbinden

  1. Akim,

    Idd een minicursus, maar dan ook eentje die essentiële zaken niét vermeld. Het belang van de looprichting van papier bv: maak je hier een fout, dan staat je boek binnen de kortste keren bol. Misschien eens overwegen om kennis te maken met ‘mijn’ boekbindersgilde. 20 avonden per jaar (ik doe dit op maandagavond, tussen oktober en april), geen formele cursus maar leren-van-elkaar onder begeleiding van een professional. Lessen vinden plaats in Reet, wat m.i. in je belangstellingssfeer valt… 😉

Geef een reactie

