10 mei 1933 / 21 mei 2011

Ik ben geen haatdragend of rancuneus man.
Au contraire…ik ben heel bijbels als ’t op balken & splinters in eigen/andere ogen aankomt.
& dus de eerste om dingen met de mantel der liefde te bedekken, omdat we allemaal – & ik voorop – onze kleine kantjes hebben.

Maar als mensen in mijn heel nabije omgeving heel bewust, met kwaad opzet & vanuit een ontzettend kinderachtige, onterechte verontwaardiging opzettelijk boeken gaan vernietigen…

…dan word ik nog bijbelser & will strike down upon thee with great vengeance and furious anger!

Geef een reactie

