mijnboek.be

dat valt me weer lelijk tegen van de heren & dames van mijnboek.be

op 18 april gaat ’s ochtends mijn bestelling voor de druk ‘Ne Praeter Modum. Amsterdamse Studentenzangen’ binnen; onmiddellijk daarna doe ik de betaling via Paypal.
volgens hun belofte wordt de bestelling binnen de 10 werkdagen na betaling verzonden.
in concreto had dat moeten betekenen – en ik reken ff ruim vanaf 19 april & houd ook netjes rekening met paasmaandag – dat ten laatste gisteren mijn boeken de post op hadden gemoeten.

toen ik gisteren de status van mijn bestelling online checkte was die veranderd van ‘betaling ontvangen’ (18 april) naar ‘bezig met de opmaak’.

gevraagd naar meer uitleg & levering voor het einde van de week werd ik afgewimpeld met de boodschap dat de opmaak van mijn boek “wat vertraging opgelopen had” – 10 werkdagen helemaal niets doen met mijn bestelling is niét “wat vetraging”, lijkt me, dat is gewoon “geen service” – en dat mijn bestelling “volgende week” – euh? ik vroeg toch uitdrukkelijk nog deze week? – geleverd zouden worden.

ja, dat valt me weer lelijk tegen van de heren & dames van mijnboek.be

Geef een reactie

