J.M.H. Berckmans in De Brakke Hond n° 96

Berckmans swingt prijsgewijs de laatste tijd de pan uit op diverse veiling- & boekensites. Zelfs de kortste teksten van zijn hand in de onooglijkste literaire tijdschriften gaan voor bakken geld de deur uit. Maar af & toe heb je gewoon hoerenchance & koop je voor één euro een oud exemplaar van De Brakke Hond met maar liefst twee verhalen van Berckmans.

Die knakkers van DBH zijn trouwens niet meer wat ze geweest zijn. Jarenlang was ik geabonneerd & liep dat prima. Sinds ik in december een nieuwe abo & wat oude exemplaar aanschafte, moet ik vooral héél erg achter hun gat aanzitten om in mijn brievenbus te krijgen waarvoor betaald werd. Zo ligt ’t eerste nummer van 2011 al een hele tijd in de boekhandel, maar ik zit nog altijd op mijn honger. Wakker worden, knoeiers!

Geef een reactie

