De BS&E deelt kadootjes uit! Come & get them!

Wat vooraf ging:

01. De kapitein van Het Zinkend Schip deed een milde schenking aan de Bibliotheca Studentica & Erotica. In die schenking: enkele publicaties van Claude de Castro die op minimale oplage werden uitgegeven in een formaat dat mij deed denken aan reclamefolders & -brochures.

02. Ik werd uitgenodigd om deel te nemen aan het ‘Am I Yours?’-project (zie de FB-pagina voor meer info) & speelde met de gedachte ‘boekobjecten’ te creëren voor dat project. Telkens in 2 exemplaren: een voor de BS&E & een om ergens willekeurig “achtergelaten & gevonden” te worden zodat de eerlijke vinder een ‘Am I Yours?”-kunstwerk mee naar huis kan nemen.

03. Ik had nog ergens een Franse vertaling van mijn kortverhaal ‘Het slachtoffer’ (uit: ‘La Maîtresse du Pirate. Verhalen uit het lustenkabinet’) liggen.

Wat volgde:

Een idee ontstond, een drukker werd gecontacteerd, een lay-out gekozen & het verhaal ‘La victime’ op 25 exemplaren & in brochure-formaat (9.5 x 21 cm, driedubbel gevouwen) gedrukt; met de bedoeling om 5 exemplaren bij te houden voor de BS&E & 20 exemplaren in het wild los te laten in de hoop de toevallige vinders ermee te plezieren.

Wat volgen zal:

Omdat de bibliothecaris van de BS&E in een goede bui is, kan u als trouwe volger & lezer van deze blog geheel gratis & voor nix 1 exemplaartje van dit prettige druksel cadeau krijgen voor ‘de overschot’ effectief in de vrije natuur uitgezet zal worden.

En als mijn goede bui lang genoeg aanhoudt, doe ik er misschien meteen ook een persoonlijke droedel bovenop.

’t Enige dat u daarvoor moet doen, is mij even uw naam & adres bezorgen (via bibliotheca.studentica@telenet.be) zodat ik als de gesmeerde bliksem een postbode met uw cadeau kan langssturen.

2 gedachtes over “De BS&E deelt kadootjes uit! Come & get them!

  1. Mooi gebaar! Doet u mij maar een exemplaartje (natuurlijk gesigneerd!) voor mijn collectie ‘bibliofiel drukwerk in kleine oplage en gesigneerd’. Adresgegevens werden reeds per e-mail verzonden!

Geef een reactie

