Uitnodiging: Prijsuitreiking 17e Poëzieprijs Culturele Central Boontje

(c) Carlos Desmet

Noteer, behalve 25 maart, ook alvast 10 april in uw agenda. Want vanaf 11 uur – ik wéét het: dat is g*dslasterlijk vroeg voor een zondagochtend, zeker als je de avond ervoor moet stand-uppen voor de Oud-StudentenBond van de Vrije Universiteit Brussel in het exotische Maaseik – worden in het stadhuis van Sint-Niklaas de winnaars van de hierboven genoemde poëzieprijs bekend gemaakt. En wat belanrijker & interessanter is: nadien wordt een drankje aangeboden.

Een aantal van de inzendingen wordt ook gebloemleesd & mijn inzending hoort daar bij. De bundel kan ter plaatse worden aangekocht aan 8 euro.
De oplage is, zo laat ik mij vertellen, beperkt. Vooraf bestellen kan door overschrijving, tegen uiterlijk 25 maart 2011, op het rekeningnummer BE27 1424 0225 4173 met duidelijke vermelding van naam, adres en 17de Poëzieprijs. Prijs inclusief verzending: 10 euro.

Ik moet stilaan gaan concluderen dat ik met mijn gedichten “de tijd vooruit” was. Want alle oude stuff die ik tegenwoordig links & rechts & bij wijze van grap inzend, wordt gesmaakt terwijl vroeger – toen ik nog jong & onbezonnen & met veel serieux aan zulke wedstrijden meedeed – niemand er pap van lustte.

De Tol v/h Genie, wellicht?

Geef een reactie

