Tell me, pretty maiden.

Soms vallen er, behalve tonnen spam, flauwe grappen, kettingbrieven & andere ongein waarvoor de afzenders een knieschot zouden moeten krijgen, ook gewoon interessante & plezante emails in je brievenbus. Zoals vanavond bijvoorbeeld:

Heer Willems,

ik val u ongevraagd lastig: excuses de versnipperaar et cetera.

Ooit kocht u bij mij wat via eBay en vorig jaar wees heer Andebijk toen hij hier boeken afhaalde nog eens op uw bestaan, plus: de jongste tijd volg ik uw blog. Omdat we binnenkort terug de bergen intrekken ruim ik op, 2 erotica aan 2 euro het stuk:
-Catherine Millet, La vie sexuelle de Catherine M. Seuil 2001  1ste druk Als nieuw
-R Pearsall, Tell me, pretty maiden. The Victorian and Edwardian Nude. Webb & Bower 1981 1ste dr 175 p talr ill geb met stofwikkel Boek zelf als nieuw
Verzenden kost helaas 5,70 euro, afhalen niets. Ik hoor het wel.
Als ik e.e.a. terugvind voeg ik er gratis een gestencild liederboekje bij (Izegem Vlaams) en een folder Dosfel Verzameld Werk.
Indien geen belangstelling in de boeken verliest u er alleszins geen lezer bij, haha.

Met vriendelijke groet vanwege fernand

Dat zijn dingen waar ik, zelfs met een overladen brein & een lijf dat neigt naar ’t comateuze, zo vrolijk, zo vroijk van word & alleen maar ‘verkocht!’ op kan antwoorden.

Op Fernands blog, botste ik nog eens op volgend interview met J.M.H. Berckmans. De ‘onderbroek-passage’ blijft even hilarisch als legendarisch…

Geef een reactie

