Ars erotica (2)

Enige jubelstemmingmakerij vanochtend: de 3-delige “Ars Erotica” – die ik vorige maandag kocht – werd afgeleverd.

Domper op de feestvreugde: hoewel de verkoopsdetails van “Antiquarat am Stadtbach” in Memmingen klaar & duidelijk vermeldden dat het om de editie 1983 (die mooi uitgevoerd is in witte kaft met gouden opdruk) gaat, werd mij de (lelijke rode uitvoering van) editie 1989 toegestuurd.

Ik checkte het gisteren nog: ik koop al sinds 2001 (en wellicht ook eerder, maar daarvan ontbreken de sporen me) regelmatig boeken online & tot voor kort leverde dat nog nooit problemen op. Maar de laatste weken stapelen de akkefietjes (foute leveringen, leveringen die nooit toekomen & verkopers die plots doofstom blijken als daar over gecommuniceerd wordt,…) zich op.

Knap vervelend. Zeker op een maandagochtend als de koffie op kantoor niet te zuipen is.

Geef een reactie

