nog veel meer boekenbeurs

Na de apero op mijn/ons appartement werden we om 20 uur verwacht op de stand van Colibro.
V.l.n.r.: Olympe de Sade, Bart Cloet (fotograaf), Renate Breuer, de Colibro-man, ik, Fleur Pierets & Eef Lanoye.

Een halve Renate, ik met een vinger in mijn oog, een verdoken Fleur & Julie Van Praet.

Olympe, Bart & Renate.

Renate, ik & Fleur aan de noeste arbeid.

De boekenbeurs, gezien vanuit auteursperspectief.

De boog kan niet altijd gespannen staan.

20 – 21 uur: signeren op de stand van onze uitgever (Linkeroever Uitgevers); Annelies A.A. Vanbelle (aka Rafaela) gaat ’t rijtje auteurs af om haar exemplaar te laten signeren.

Eef, Bart & Olympe.

napraten bij de resterende flessen cava, bacardi & witte wijn.

2 gedachtes over “nog veel meer boekenbeurs

Geef een reactie

