jongensdromen

Het was na het lezen van Tom Lanoyes “Kartonnen dozen” (1991) & een schoolbezoek aan de Antwerpse BoekenBeurs dat ik besloot een punt toe te voegen aan mijn lijst met te vervullen jongensdromen: Ik zou een boek schrijven & dat signeren op de boekenbeurs.
En kijk: het heeft bijna 20 jaar geduurd om die droom van ’t lijstje te kunnen schrappen, maar sinds vandaag prijkt mijn botte kop op de boekenbeurswebstek & op 4 november signeer ik – samen met o.a. het nichtje van Lanoye – op de stand van mijn uitgever.
Wel jammer dat de webmaster de boel verneukt door totaal foute data, tijstippen & lokaties van de signeersessies online te plaatsen. Hopelijk wordt dat snel opgelost.

—————
UPDATE @ 16:22 UUR
————–

Het is ondertussen opgelost. De enige correcte informatie is de volgende:

Geef een reactie

