leuk

ik kreeg, via facebook, een leuk bericht i.v.m. het kortverhalenboek ‘la maîtresse du pirate. verhalen uit het lustenkabinet’:

“Ik heb het boek intussen gelezen!
Je moet blijven schrijven – daarom niet noodzakelijk over sm – zou ik zeggen. Ik vond het in ieder geval aangenaam om je comedy achtergrond toch terug te vinden in je verhalen. […] Ook leuk dat je de juiste soundtrack erbij aangeeft 🙂
Ik vraag me dan wel af of het nu een pure beschrijving is van een sessie of dat het allemaal aan je geest ontsproten is, maar wil daar het antwoord niet op weten, het zou de magie van de tekst doen wegvallen.

Voor de rest wat betreft het boek: beschrijvende verhalen die me duidelijk maken dat sm in bepaalde gevallen nog verder gaat dan wat ik er me bij kon voorstellen. Het is me nu wel duidelijk “wat” het is. Ik mis alleen een antwoord op de “waarom?’ vraag. Bij een aantal verhalen en personages kan ik me dat nog voorstellen, bij een aantal andere dan weer totaal niet. Maar zo blijft het wel een luchtig boek dat makkelijk leest.

Ik raad het wel niemand aan om het te lezen op toilet en daar te laten liggen als je hele schoonfamilie op bezoek komt, zoals ik deed.
Ik, en mijn madam, hebben het mogen uitleggen 🙂

In ieder geval: veel succes met het schrijven en uiteraard ook met comedy en sm!”

fijn toch!

Geef een reactie

