superheld

de aankoop van vanmiddag: alex agnew’s ‘superheld’. als ik het niet toevallig had zien staan op de website van de uitgever waar ook de kortverhalenbundel van ‘la maîtresse du pirate’ verschenen is, had ik wellicht nog niet geweten dat alex een ‘boek’ uitgegeven had, want – voor zover ik gezien of gehoord heb – is er geen meter reclame voor gemaakt.

nu ja, agnew verkoopt als zoete broodjes.
zelfs zonder reclame of marketing.

het ‘boek’ zelf is…euh…142 pagina’s luchtige papieropvulling – een combinatie van flarden tekst/grappen uit zijn 3 shows (die wat mij betreft best weggelaten hadden kunnen worden) & het uitgeschreven geratel van alex over 1001 losse topics, maar vooral comedy – waarvoor ik om slechts 1 reden met plezier 17.5 euro neertel: je wil wel es weten wat een van je ‘maestro’s’ over dat laatste aan ’t papier toevertrouwen wil.

Geef een reactie

