Histoire d’O (3)Of ook: koopjes om van pure nijd je kloten op te vreten

Bij een van mijn Facebook-vriendjes (die allerlei O-stuff verzamelt) botste ik tijdens het grasduinen in zijn foto-albums op de afbeelding hiernaast. Blijkbaar tikte hij ooit één van de (slechts) 60 eerstedrukexemplaren-mét-ets (zie ook mijn blogposts van 25 februari & 2 maart) op de kop. Omdat die dingen nogal prijzig zijn – hier kan je er eentje op de kop tikken voor 3.800 euro – polste ik even vrank & vrij bij hem hoeveel hij ervoor afgedokt had.
Toen zijn antwoord daarnet binnenkwam, kreeg ik heel veel zin om uit pure nijd mijn kloten op te vreten: “I found it on a flee market…for 0.10 euro”.

4 gedachtes over “Histoire d’O (3)Of ook: koopjes om van pure nijd je kloten op te vreten

  1. 1000%? Ik zou toch nog maar eens hertellen. Aan 0,2 euro heeft hij al 100%. Aan 0,3 euro is dat 200% winst, aan 1,1 euro heeft hij 1000%. Het eindresultaat is zo gigantisch, dat ik het jullie zelf laat uitrekenen.

  2. LS ! De bedoelde lichaamsdelen zijn niet echt voor consumptie vatbaar. Mag ik een modaal boke met kaas, en een flinke trappist suggereren? Ik herinner me vaag een uitspraak van mezelf, waarin ik dit seizoen uitermate geschikt acht voor trappistueel verdrinken van onnodig verdriet: je waart niet op het juiste ogenblik op de juiste plaats. Tip: zeg hardop: Beam me up Scotty", en ooit zal het lukken.(lachen is heerlijk, lachen met mensen is heerlijker, en eerlijker).

Geef een reactie

