Bibliography of Prohibited Books

vorige week las ik bij Perkamentus over de “Bibliography of Prohibited Books”; “een imposante verzameling verboden internationale erotica” zoals hij ’t omschreef.
dat leek me een fijne bron voor de erotische uitbreiding van mijn bibliotheek & ik trok onmiddellijk op onderzoek uit op ’t internet.
een 15-tal exemplaren, variërend van 75 BP tot 250 USD, werd links en rechts aangeboden.
toevallig vond ik er nadien eentje op Ebay; 0,99 USD + 19,99 USD voor verzending naar belgië. voor de complete 3-delige uitgave in beschermbox. een koopje!
maar helaas – ik moet bekennen dat ik op kantoor aan ’t ebayen was – werd ik afgeleid en verloor ik de veiling uit het oog.
toen ik daarnet ging checken, bleek ze ondertussen – onverkocht! – afgelopen te zijn.
hopelijk kan ik ’t met de verkoper alsnog op een akkoordje gooien.

Een gedachte over “Bibliography of Prohibited Books

Geef een reactie

