De Bibliotheca Studentica stopt…

…met het uitlenen van boeken & documentatie!

Er gaan namelijk nét iets meer boeken verloren dan mij lief is.
De allereerste, losse uitgave van de Clubcodex – een item dat ik in al die jaren verzamelen slechts 1 keer tegenkwam & waar ik behoorlijk veel geld voor neertelde – is al langer vermist.
Ook de edities 1939 & 1943 van “”Gedenkboek, clubcodex en liederboek der Vlaamsche studenten” vonden nooit hun weg terug naar mijn boekenkast.

En dat zijn nog maar 3 titels die me nu invallen.
Wellicht zijn er nog andere titels, die me iets minder nauw aan ’t hart of de portefeuille liggen, die ‘verschwunden’ zijn.

Wie voortaan werken en werkjes wil raadplegen, zal dat terplekke mogen doen.

Geef een reactie

