Boekengek zijn doet geen zeer

Ik weet niet wàt voor illegale bijverdienste Martin Z. (alias Boekengek) heeft, maar ik moet me daar dringend ook es mee gaan bezighouden.

Een citaat uit zijn blog van vandaag:

“Maar ik heb beloofd mij aan mijn budget te houden, 1000 euro per maand, en hiermee ga ik er ruim overheen, dit ene werk kost alleen al 1000 euro!”

1000 EUR per maand voor boeken?
Ik wil dat ook! Ik wil dat ook!
[rolt jengelend & jammerend als een klein kind dat een snoepje wil over de vloer]

Geef een reactie

