Kinky Willem

Vanmiddag onmiddellijk begonnen in “Liefdesbrieven gewisseld tusschen Willem Kloos en Jeanne Reyneke van Stuwe van juni 1898 tot 7 september 1899”. Een van de eerste echte liefdesbrieven (Kloos – de Beotiërs onder ons klikken hier voor meer duiding – & Van Stuwe correspondeerden initieel ‘professioneel’ over literaire bijdragen voor de Nieuwe Gids) van Kloos bevat volgende enigszins kinky passage :

Ik heb je zoo lief, dat het liefste wat ik zou willen doen dit is: Ik zou voor je willen gaan liggen op den grond, met de handen voor mijn gezicht, en dan wou ik zoo verschikkelijk graag, dat jij mij trapte en sloeg met je aanbiddellijke voetjes en handjes, tot je mij pijn deê. Als dit gebeurde en ik voelde de pijn, dan zou ik plotseling je goddellijke voetjes in mijn beide handen grijpen en ze kussen, lang en wild alsof ik ze op at.

Willem Kloos de voetfetishist?
Zou iemand daar al onderzoek naar gedaan hebben?

Geef een reactie

