(te) dure stoel

Vanavond liep op Ebay een veiling af waarin deze prachtige stoel te koop aangeboden werd. Voor zo’n meubelstuk wil ik wel eens diep in de buidel tasten, dus volgde ik de laatste minuten in spanning af hoe de prijs zou evolueren.

Eén minuut voor het einde bedroeg de vraagprijs nog 103,85 euro. In gedachten zag ik mezelf al iedere maand plaatsnemen op dit mooie meubelstuk (weliswaar met aangepaste petkleuren & mijn clubnaam op de rugzijde gegraveerd), maar enkele seconden voor het einde schoot de prijs door tot 252 euro. Zo diep is mijn buidel helaas niet. Dus voorlopig houden we ’t bij de bankjes die in ’t Waagstuk beschikbaar zijn.


Geef een reactie

