De Bibliotheca Studentica verhuist…alweer

In april trok ik in mijn huidige appartementje in Antwerpen, schafte ik me een nieuwe/grotere boekenkast aan (die ondertussen weer overvol zit) en dacht ik toch minstens een jaartje ‘ter plaatse! rust!’ te houden.

Maar nog eerder dit jaar (in februari) kruiste de liefde mijn pad en ondertussen hebben we besloten samen een huisje te huren in Gent. Behalve dat het een terras en een tuintje heeft (iets wat ik de voorbije 13 à 14 jaar niet meer had omdat ik op appartementen woonde), heeft het vooral 1 grote troef : er is een derde slaapkamer waar ik mijn ‘lees- en boekenkamer’ van ga maken.

Morgen tekenen we het contract. 1 september wordt er verhuisd.
Het inpakken kan weer beginnen.

Geef een reactie

