Een zaterdag naar mijn hart

Vandaag was een zaterdag naar mijn hart. Vanochtend nog es uitgeslapen (dat was een eeuwigheid geleden), wakker geworden met 2 heerlijke koppen koffie uit mijn Senseo & 2 dito sigaretten, rustig een douche genomen om helemaal wakker te worden, Inge opgepikt om de stad in te trekken, bij De Sleghte gepasseerd (niks te vinden bij de liedboeken, niks te vinden bij de sectie “Vlaamse Beweging”, maar bij het naar buiten gaan nog wel “Leuven. O dagen, schone dagen” van Ernest Claes meegenomen), witte wijntjes gedronken op een terrasje, een pak Davidoffs gerookt & dan nu ff bloggen, eten en straks naar Gent. Om het met Büch te zeggen : ik noem het gemakshalve maar geluk.

Een gedachte over “Een zaterdag naar mijn hart

Geef een reactie

