Aan mijn neus voorbij

Soms moet je es gek willen doen. Zeker als er een niet frequent beschikbaar studentenliedboekje als ‘Geuzenpsalm’ te koop wordt aangeboden. Helaas lopen er nog grotere gekken dan mijzelf rond & ging dit boekje aan mijn neus voorbij omdat ik in de allerlaatste seconde met 1.39 euro werd overboden. Dit weekend nog maar es bij De Sleghte passeren – als ik niet moet werken – om ’t gemis te compenseren.

Een gedachte over “Aan mijn neus voorbij

  1. Het is naar een verzamelaar uit Brussel gegaan; geen groot verlies 😉 Maar ja, deze geuzenpsalmen zijn niet zo makkelijk te vinden; zelf heb ik de 2e druk van dit kleine boekje; 't is al bij al niet zooo bij zonder hoor (maar hebben is hebben natuurlijk).

Geef een reactie

