LibraryThing

In navolging van Boekengek, die er op 7 maart in zijn blog al over berichtte, heb ik twee weken geleden ook een account aangemaakt op LibraryThing met de bedoeling mijn bibliotheekje online te gooien.

‘k Merkte dat ook Polo en Kosmos (nog van die gekken die wel es een studentikoos boekje kopen) ondertussen ook begonnen zijn.

Aangezien mijn collectie nog steeds ingepakt en gestockeerd is – zaterdag verhuis ik eindelijk; zodra mijn nieuwe boekenkast geïnstalleerd is, kan ik ze weer uitstallen – staan momenteel enkel de 13 boekjes die ik de voorbije maand kocht en de 4 boekjes die ik vanuit de catalogus van Polo en Kosmos kopieerde online.

Gelukkig kan ik me binnenkort lustig verder uitleven op deze nieuw ontdekte site.

Geef een reactie

