De Post can kiss my hairy ass!

Ik krijg stilaan een absolute bloedhekel aan De Post. Voor de zoveelste keer presteren ze het om de simpelste taak ter wereld – breng pakket X van plaats Y naar plaats Z – niét tot een goed einde te brengen.

Ik wacht ondertussen al bijna 8 (!) weken op 4 paketten met studentica die ik gekocht had of die me toegestuurd werden.

Vanuit Duitsland vertrok begin januari een studentenliedboek richting Antwerpen. Ik had de afzender gemeld als huisnummer duidelijk “110/1” te vermelden – vorige pakketen werden niet afgeleverd omdat het huisnummer 110 volgens mijn regelneukende postbode niet bestond. Vorige week kreeg ik bericht van de afzender : het pakket was teruggezonden wegens ‘onbestaand adres’. Daar gingen we weer. En aangezien ik nog altijd geen feedback gekregen heb op mijn 2 vorige klachten (maanden geleden ondertussen) en de ombudsdienst van De Post daarover niet meer kon zeggen dan “Ja, dat gebeurt wel vaker” is er natuurlijk weinig hoop dat er deze keer wél reactie komt.

Enkele dagen nadat het pakket in Duitsland gepost werd, vertrok er vanuit Groningen een andere zending. Ook daar hoorde ik weken niks van. Tot ik vanavond een mailtje kreeg van de afzender : het pakket was teruggezonden wegens niet afgehaald. Been there, done that. Want ook eerder waren er pakketten teruggestuurd waarvan ik nooit een postkaartje in mijn brievenbus teruggevonden had.

Maar het toppunt is dat ik de voorbije 4 weken iedere week minstens één keer naar mijn postkantoor gebeld heb met de vraag of er geen pakketten voor mij waren (waarvoor misschien géén kaartje in mijn bus gestopt was). Telkens kreeg ik te horen: absoluut niks.

Nog frappanter is dat de pakketten die ik niet naar mijn thuisadres laat versturen, maar op kantoor laat afleveren wél telkens netjes na een week toekomen. Geen idee wié mijn postbode is, maar dat het een malloot is staat buiten kijf.

Over de 2 andere vermiste pakketten is er voorlopig geen verder nieuws. En ik vermoed dat “geen nieuws” in dit geval niét “goed nieuws” betekent.

Geef een reactie

