Brits studentenliedboek in Parijs

Vanavond per Thalys naar De Stad van het licht, de liefde en de lichte liefde gereisd. Helaas (nog) geen boekhandels aangetroffen. Maar tijdens het nalezen van mijn presentatie en onder het surfen wel op een The British Students’ Songbook gebotst. Het is een uitgave van dezelfde uitgeverij als The Scottish Students’ Songbook en ook het formaat en de voorpagina lijk en nogal erg op elkaar. Benieuwd of de inhoud ook gewoon copy/paste-werk was.

Nu even afzakken naar de bar om een sigaret of 5 te roken; er was geen enkele rokerskamer meer vrij in het Hilton Arc de Triomphe – wàt een hotel, ik beschik over 2 gigantische bedden op mijn kamer, een badkamer waar je in kan dansen en een bar die niet zou misstaan in mijn stamkroeg – waar ik logeer.

Geef een reactie

