Castrum-lustrumboek; tweede & verbeterde uitgave

Vorig weekend bracht ik door bij mijn ouders, familie en mijn (mogelijke) toekomstige roommate. De voorbije week had ik het, na twee weken vakantie, ontzettend druk op kantoor en had ik ook ’s avonds nog allerlei bezigheden om mijn gedachten te verzetten.
Gisteren had ik, voor het eerst sinds Lisa’s definitieve beslissing [update: na een ‘break’ van bijna 3 maanden, besliste ze dat we geen verdere toekomst hadden en dat het geen zin had om ’t nog een kans te geven], absoluut niks om handen terwijl ik een hele dag alleen thuis zat. Dat viel behoorlijk tegen. Nog voor het middag was, kwamen de muren al op me af. Dus trommelde ik in de namiddag een vriendin (en haar nieuwe vriend) op om, tot half elf ’s avonds, capuccino’s te gaan drinken in de stad.
Aangezien de maandelijkse vaste kosten momenteel stevig doorwegen op mijn nieuwe vrijgezellenbudget was opnieuw een hele dag op café zitten en capuccino’s drinken geen optie voor vandaag. Daarom besloot ik vanmorgen verstrooing te zoeken in het (opnieuw) verbeteren van het manuscript voor het lustrumboek dat ik vorig jaar schreef naar aanleiding van de vijftiende verjaardag van Castrum; mijn studenten- en oud-studentenclub in Antwerpen.
Nu de avond gevallen is, staat de tweede, verbeterde uitgave online. Dadelijk nog een half uurtje joggen, daarna lekker douchen, nog wat surfen en lezen en dan het bed in.

Ik merk net dat een beetje bloggen ook goed is voor mijn gemoedstoestand. Dus zo heel stil (zoals ik hieronder dacht) [update: ik refereer naar een tekst die ondertussen verwijderd is, omdat hij niets met studentica te maken had, maar over de ‘definitieve split’ ging] zal het hier niet blijven.

Geef een reactie

