R.K.S.V. Albertus Magnus

Op 14 september jl. kocht ik bij een antiquariaat uit Gouda een liederenboek van de Groningse, Rooms-katholieke studentenvereniging Albertus Magnus.
Danzij de uitstekende service van de (Belgische) Post is het boek nog steeds niet toegekomen. Men onderzoekt momenteel waar het gebleven zou kunnen zijn nadat ik klacht indiende; dat is ondertussen ook alweer ruim 2 weken geleden. Omdat ik nog steeds niet gehoord had, belde ik de klantendienst (waar ik volgens de email die ik kreeg steeds terecht kon met verdere vragen). Ook hier was de service weer uitstekend : het enige dat de dame aan de telefoon mij kon vertellen, was dat het 40 dagen duurde voor ik een antwoord kon verwachten en dat er verder niemand was die mij ook maar enige verdere informatie kon geven.
Benieuwd wanneer dit liedboek eindelijk toe zal komen.

Ondertussen botste ik, na wat Googlen, niet enkel op de webstek van R.K.S.V.A.M., maar vond ik ook een leuk filmpje op Youtube.com waarop de R.K.S.V.A.M. het “Io vivat” zingt. Voorlopig zal ik het daar dus mee moeten stellen wat de R.K.S.V.A.M. en studentenliederen betreft.

UPDATE :
Als je van de duivel spreekt, dan zie je zijn staart! De verkoper van het boek mailde me vanavond : het pakket was retour gestuurd “omdat het nooit werd afgehaald op het postkantoor in Antwerpen”.
Ik krijg meer en meer de indruk dat mijn postbode een stevige knoeier is. Eerst stuurt hij zendingen retour omdat het adres zogezegd niet bestaat, vervolgens vertikt hij het om een berichtje in mijn brievenbus te droppen zodat ik niet weten kan dat er een pakket ligt te wachten.
Een nieuwe klacht is onderweg.

Geef een reactie

