Platenspeler & software nodig

Het wordt eens tijd dat ik mij een ouderwetse platenspeler aanschaf. En de nodige software om LP’s om te zetten naar mp3. Ik bezit namelijk al aardig wat LP’s met studentenliederen die ik nog nooit beluisterd heb. Vanavond kocht ik er weer eentje op Ebay voor de lullige som van 0.99 eurocenten. Er komen weliswaar 6 euro’s verzendkosten met TNT bij, maar zelfs dan is het nog een leuk koopje.

Maar het zou nog leuker zijn als ik al die LP’s eindelijk eens kon beluisteren en – nog leuker – zou kunnen converteren naar mp3 om ze met andere studentenliedadepten te delen.

Wie tips heeft, mag gillen!

Geef een reactie

