Heerlijk lullen

Ongeveer een weekje geleden viel er een berichtje in mijn electronische brievenbus van een laatstejaarsstudent audiovisuele kunsten aan het Rits die voor een van zijn afstudeerprojecten een reportage over een “onderwerp over volkstradities” wil maken en via wat online research op mijn Bibliotheca Studentica webstek terechtgekomen was.
Na wat mailtjes over en weer ontving ik hem vanavond bij mij thuis voor een inleidend researchgesprekje. Nu ja…gesprekJE? Toen hij op een bepaald moment aankondigde het hier bij te laten en weer eens richting Leuven te vertrekken, merkte mijn vriendin op : “Je weet toch dat je net 3 uur lang tegen hem aangeluld hebt?”
Time flies when you’re having fun! En aangezien hij hier was om mij over mijn favoriete stokpaardje uit te horen, heb ik hem met alle plezier van de wereld 3 uur lang te woord gestaan.

Geef een reactie

